Jak Cię widzą tak Cię opiszą.
Firma która nic o swojej działalności nie publikuje w obecnych czasach wygląda mało wiarygodnie. Obecnie nie wystarczy tylko posiadanie strony internetowej oraz punktu obsługi klienta.
Wraz z wszystkimi starymi elementami marketingu należy też zadbać o historię działania firmy, a najlepiej to zrobić w internecie. To medium pozwala każdemu użytkownikowi w krótkiej chwili wyszukać poszukiwane informacje. Dlatego też warto prowadzić wirtualne biuro prasowe w celu przygotowania informacji dla dziennikarzy lub innych osób które poszukują o nas informacji. Jest też bardzo prawdopodobne że gdy poszukujący informacji nie znajdzie nic od nas to zainteresuje się negatywnymi opiniami. A to czasami potrafi odebrać wielu potencjalnych kontrahentów. Dlatego lepiej zabezpieczyć przestrzeń w wyszukiwarce własnymi treściami które będą informować o kolejnych sukcesach.
Prowadzenie wirtualnego centrum prasowego ma też inne zalety. Można tą formę komunikacji wykorzystać do Content Marketing. Tworząc unikalne treści na potrzeby komunikacji prasowej oraz budowy historii firmy, pozyskujemy unikalne treści z nutą marketingu, można jednocześnie upiec trzy pieczenie na jednym ogniu. Budując kolejne treści można jednocześnie reklamować firmę oraz produkty. Przy okazji baza treści może służyć za zaplecze do pozycjonowania podstron ofertowych firmy.